O mnie

Nazywam się Jarek Pałyska.
Od kilkunastu lat pracuję w mediach, public relations. Obecnie zajmuje się marketingiem internetowym.

Wszystkie proponowane przeze mnie rozwiązania zostały przetestowane i sprawdzone na moich własnych stronach lub sklepach, a dopiero następnie zaproponowane klientom. 

Czy potrzeba lepszej rekomendacji? Nie oferuję usług, zanim nie przekonam się o ich skuteczności.

 

 

 

 

Mogę wykazać się kilkunastoletnim doświadczeniem popartym sukcesami w następujących obszarach e-commerce, marketingu i dziennikarstwa:

  • planowanie, realizacja, optymalizacja kampanii Google Ads: tekstowe, graficzne, remarketing, Google Shoppping
  • zakładanie i prowadzenie sklepów internetowych
  • zwiększenie konwersji sklepów i stron internetowych
  • poprawa funkcjonalności witryny (user experience)
  • optymalizacja (SEO)
  • pozycjonowanie sklepów internetowych
  • prowadzenie kampanii public relations dla firm z branży marketingowej, FMCG
  • copywriting – pisanie skutecznych opisów produktów, poradników, artykułów marketingowych wspomagających sprzedaż; redagowanie stron www
  • dziennikarstwo ekonomiczne, przede wszystkim w tematyce kapitałowej oraz FMCG
  • pozycjonowanie stron www
+ 48 660 450 260

 

W 1998 r. współtworzyłem z dwoma kolegami ze studiów Agencję Public Relations Werner i Wspólnicy. Firma była prekursorem na rynku PR w Polsce. Kilka marek zyskało dzięki nam ogólnopolski rozgłos: Bio-Active (herbata), Farmona (kosmetyki), Joanna (kosmetyki do włosów), Naturell (suplementy diety), Elanda (leki, herbatki ziołowe) i inne. Praca dla tych firm została każdorazowo poparta referencjami.

 

Referencje:

List polecający od firmy ELANDA


Referencje od Roberta Kurowskiego, Marley Polska, listopad 2013
Jarek “zbudował” sklep NaBudowe24.pl praktycznie od zera. Od wykupienia domeny, aż po obecne sukcesy e-sklepu. Z racji współpracy nad wspólnym projektem zauważyłem, ze poradził sobie świetnie z tym tematem w pojedynkę, co uważam osobiście za wyczyn godny podziwu, ponieważ wiem ile pracy należy włożyć na każdym polu takiego projektu.

Jarek stworzył projekt sklepu, włożył masę pracy w budowę bazy produktowej (opisy, zdjęcia, grafika itd.), potem zaobserwowałem, że sklep internetowy (jego autorstwa) pnie się w dosyć krótkim czasie w wynikach wyszukiwania w Google na różne frazy ( słowa kluczowe).

Zadbał również o społeczności – np. blog firmowy, który oceniam, że także generuje ruch – czyli za tzw. content marketing daje dużego plusa.

Wprowadzenie produktów na Allegro na pewno przyniosło dodatkowe wzmocnienie wizerunku marketingowego w sieci. Sklep obecnie pełni rolę wsparcia sprzedaży w modelu B2B ( wiem to od zadowolonych klientów).

Jarka poleciłbym innym pracodawcom za pracowitość, sumienność, ambicję w dążeniu do celu a przede wszystkim za wiedzę, którą dysponuję. Praca wykonywana przez Jarka to naprawdę kilka etatów – od grafika, webmastera, pozycjonera,pr-owca po specjalistę od e-commerce.

Gdybym chciał rozkręcić swój e-biznes na pewno współpracowałbym z Jarkiem i jestem pewny, że bym na tym wiele zyskał.


 

 

Niektóre moje szkolenia:

Comments are closed.